EETHUIS HELAL HAARLEM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 4989 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Helal Haarlem. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 10:50 This time was so bad that I couldn’t even finish it!! I don’t know maybe because I used the stamps, but after a long time of being a customer, I feel I am not going to order here again.
26 jun 2026 om 3:20 Lekker eten
25 jun 2026 om 18:05 Heerlijk gegeten weer. bezorging op tijd en altijd gezellige mensen die het komen brengen.
24 jun 2026 om 4:19 never received it
23 jun 2026 om 22:32 Top! Eten was zoals altijd weer heerlijk en bezorging altijd vlot en vrolijk !
23 jun 2026 om 22:11 tussen slecht en oke in. laat ik het zo zeggen.. slape friet, smaakloos bedoeling . niet over een huis te schrijven en dit is de eerste en laatste bestelling hier. sorry
23 jun 2026 om 21:27 Binnen een half uur vers en warm aan de deur. 100% aanrader!
23 jun 2026 om 8:14 Was heerlijk, goed verpakt, aanrader
22 jun 2026 om 17:32 smerig
20 jun 2026 om 21:15 Lekker eten, aardige bezorger