Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Helal Haarlem. Meer weten? Ontdek meer
William
24 jun 2026 om 4:19
never received it
Mieke
23 jun 2026 om 22:32
Top! Eten was zoals altijd weer heerlijk en bezorging altijd vlot en vrolijk !
Jess
23 jun 2026 om 22:11
tussen slecht en oke in. laat ik het zo zeggen.. slape friet, smaakloos bedoeling . niet over een huis te schrijven en dit is de eerste en laatste bestelling hier. sorry
Roland
23 jun 2026 om 21:27
Binnen een half uur vers en warm aan de deur. 100% aanrader!
Katja
23 jun 2026 om 8:14
Was heerlijk, goed verpakt, aanrader
river
22 jun 2026 om 17:32
smerig
Emre
20 jun 2026 om 21:15
Lekker eten, aardige bezorger
Kevin
20 jun 2026 om 8:54
Lekkere broodjes falafel en erg vriendelijke bezorger.
Rudolf
19 jun 2026 om 23:24
Lekkere shoarma, voldoende sauzen (mixje knoflook rode saus is lekker) en lekker turks brood ipv pita.
F
18 jun 2026 om 22:48
Krokante kipburger was slap, niet krokant en erg droog. Turkse pizza was aangebrand. Patat was deels doorbakken en deels wat rauw. Bestelling was niet volledig dus moest contact opnemen voor nalevering. Jammer het is niet wat het geweest is.
Ab
18 jun 2026 om 22:03
verkeerde bestelling gekregen