Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Eethuis Helal Haarlem. Meer weten? Ontdek meer
Amir
26 jun 2026 om 10:50
This time was so bad that I couldn’t even finish it!! I don’t know maybe because I used the stamps, but after a long time of being a customer, I feel I am not going to order here again.
N
26 jun 2026 om 3:20
Lekker eten
Martin
25 jun 2026 om 18:05
Heerlijk gegeten weer. bezorging op tijd en altijd gezellige mensen die het komen brengen.
William
24 jun 2026 om 4:19
never received it
Mieke
23 jun 2026 om 22:32
Top! Eten was zoals altijd weer heerlijk en bezorging altijd vlot en vrolijk !
Jess
23 jun 2026 om 22:11
tussen slecht en oke in. laat ik het zo zeggen.. slape friet, smaakloos bedoeling . niet over een huis te schrijven en dit is de eerste en laatste bestelling hier. sorry
Roland
23 jun 2026 om 21:27
Binnen een half uur vers en warm aan de deur. 100% aanrader!
Katja
23 jun 2026 om 8:14
Was heerlijk, goed verpakt, aanrader
river
22 jun 2026 om 17:32
smerig
Emre
20 jun 2026 om 21:15
Lekker eten, aardige bezorger